onsdag 3. februar 2010

Endelig ferdig!!

Hei!
Jeg ser andre bruker uttrykket bloggtørke -og for et halvt år siden var det et ukjent fenomen for meg! Men nå som hagen er dekket av et nydelig hvitt lag er den lite bloggbar syns jeg og jeg har heller ikke hatt så mye annet bloggbart materiale! Jeg har i tillegg en pc som er lite samarbeidsvillig -er redd den begynner å bli litt gammel og sliten!

Men her kommer endelig et ferdig resultat! En bolero til jenta mi i mitt nydelige sublime garn som jeg kjøpte på garnsalg i sommer! Jeg innså at jeg måtte strikke i vei hvis den i det hele tatt skulle rekke å bli brukt! Den ble ferdig sent i går og er ikke mer enn akkurat passe, men både mor og datter er fornøyd med resultatet så den skal bli mye brukt i ukene fremover!!

1 kommentar:

  1. Nydelig genser :D
    Bloggtørke kan man lett få når vinteren er som nå og man egentlig vil blogge grønnt, men en vakker dag er våren her, med spirer og grønnhet i bøtter og spann, og da spirer det nok i blogglysta også tenker jeg ;)

    SvarSlett