onsdag 8. juli 2009

Blomsterjenta mi!

Her er mitt bidrag til Frøken Markblomst konkurransen http://moseplassen.com/
Jenta mi er ei lita rufsetufse og hårspennene i den altforlange panneluggen er forlengst vekk!! Men hun viser stolt frem sine nyplukkede tusenfryder til fotografen!
Bildet er tatt i pinsen da vi var i Danmark, der tusenfrydene vokser som ugress i gressplenene.
Jeg syntes jo selvfølgelig at det var utrolig vakkert og har nå kjøpt tusenfrydfrø -skal gjøre et forsøk på å få tusenfrydblomstring i plenen rundt morelltreet til neste år!

1 kommentar:

  1. hm, jeg var sikker på at jeg hadde kommentert?
    Nuvell, flott og nydelig frøken :) hyggelig at du er med i konkurransen.

    Jeg sitter og setter sammen presentasjonene nå, og så tenkte jeg at jeg skulle forsikre meg om at jeg har forstått rett: Du hadde tenkt at den heter -blomsterjenta- ikke sant? Fint om du bekrefter eller avkrefter i kommentarfelt hos meg :)

    SvarSlett